tirsdag den 30. april 2013

30/4 træthed

Ida var bare mega træt i dag, så det blev bare en hyggedag.
Hun kom til mig på folden lige da hun så mig, og så gik vi ind i stalden. Er stod vi og striglede, hvor Ida var ved at falde i søvn. Hun var helt vildt træt, da hun jo har arbejdet rigtig flot her de sidste par dage.
Det var bare super hyggeligt, og jeg brugte det meste af tiden på at snakke med hende og nulre hende lidt bag ved øret. Det synes hun bare var vildt rart, og fik hende bare til, at falde endnu mere hen.
Selvfølgelig fik jeg da også striglet hende ren.

Jeg tog trense på, og så skridtede vi rundt i hallen i en halv times tid. Ida bar bare mega sød. Vi lavede en skridtkonkurrence med liv og Mads, og vi vandt. Vi skulle skridte så hurtigt vi kunne ned igennem hallen. Jeg og Ida snød dig lidt, da vi kom til, at sætte i trav et kort sekund. Jeg sagde dog, at det var meningen at Ida skulle have det handikap, fordi hun er mindre.

Vi hyggede lidt i stalden bagefter. Hvor vi også fik vasket hove, og jeg tror jeg er ved at få bugt med hendes tørre hove. Men ellers var det igen bare hygge.

Bagefter kom hun ud på folden igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar