torsdag den 25. april 2013

25/4 super hygge- men kort dag

I morgen er der jo st. bededag, så man skal spise varme hveder. Min mormor ville gerne have at jeg kom hjem så vi kunne spise det sammen, så jeg måtte jo tage en lidt kort dag ved Ida.

Ej det var nu ikke sådan mega kort, jeg stod da 1½ time, så en times tid kortere end normalt :P

Jeg mugede ud, og hentede hende fra fold. Hun var lidt træt da hun skulle ind, og det samme var jeg.. så det passede jo.

Jeg striglede lidt udenfor, det var rigtig hyggeligt. Vi fik snakket godt, som vi plejer at gøre :D
Bagefter red vi lidt udenfor uden sadel. Ida var rigtig sød og vi hyggede os rigtig meget. Vi fik travet en del faktisk. Ida var rigtig god. Vi kunne da trave en masse gange op af bakken, hihi hun var vildt sød. Hun var bare så glad, og travede vildt hurtigt, men da vi kom op for enden af bakken travede hun ligeså stille. Vi tog den runde nogle gang, hvorefter vi skridtede af igen, hun var blevet overraskende forpustet :P Vi red ca. 30 min.

Vi fik striglet lidt igen, jeg fik også vasket hove og givet olie. Men da der begyndte at regne tog jeg hende bare ind i boksen istedet for at strigle videre. Klokken var egentligt kun 17:30, og hun plejer at komme ind noget senere, men nu hvor det regnede tænkte jeg, at hun nok ikke kunne holde sig helt varm nå hun ikke har dækken på :P

Men alt i alt en super hyggelig dag med sødeste Ida :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar