lørdag den 27. april 2013

Happy birthday to you - bloggens fødselsdag

Jeg har glædet mig længe til, at kunne skrive dette indlæg. Det er nemlig bloggens fødselsdag, dagen hvor jeg for første gang kan se tilbage på, hvad præcist jeg gjorde for et år siden. Jeg har tænkt længe over hvordan jeg skulle fejre denne dag, og jeg har besluttet mig for, at jeg vil se tilbage på alt hvad der er sket på dette år. Jeg vil starte med at skrive om bloggen (altså layout, indlæg og meningen med det), og bagefter vil jeg fortælle lidt om mig og Idas udvikling.
Desuden vil jeg stille jer en masse spørgsmål undervejs, som jeg håber i svarer på.

Jeg havde det mål, at inden i dag skulle jeg have 15 følgere og 4000 views. Jeg har nu 16 følgere og 4288 views, det havde jeg aldrig troet at jeg kunne blive glad over, men det er jeg virkelig.
Jeg startede bloggen for, at kunne se tilbage på det vi har lavet sammen. I starten var det slet ikke tænkt for, at få følgere osv. Men jo flere der har vist interesse for min blog, er jeg også blevet meget gladere for de at formidle mine tanker til andre. Det var noget jeg synes var latterligt førhen, men nu elsker jeg bare det at kunne skrive herinde. Hvordan har du det med blogs generelt?
Jeg føler også, at mine indlæg er blevet meget bedre, og især her efter jul. Det tror jeg også har noget at gøre med, at jeg holder mere af det at kunne skrive til nogen, fremfor mig selv. Så går jeg mere op i at det skal skrives så det ikke kun er mig selv der forstår det. Hvad synes du der er det bedste indlæg i bloggen?
Noget jeg dog synes er træls, er at jeg valgte at ødelægge min mobil. Der har gjort at jeg ikke har haft mulighed for billeder hver dag (da jeg ellers skal frakte rundt på mit spejlreflekskamera, som jo er lidt uhandi), det gør altså nogle af indlæggene lidt kedelige, og der ærgrer mig! Jeg fik et tip her i går om, at gøre mine billeder større, så det har jeg nu prøvet på mine to sidste indlæg. Jeg synes det er okay, men måske er de lidt for store.. Hvad synes du om billederne? 
Jeg synes også, at selve bloggens layout er blevet meget flottere. Headeren er også god synes jeg. Hvad er den bedste header bloggen har haft ifølge dig?

Noget andet jeg synes er helt utroligt, er mig og Idas udvikling på det sidste år. Altså vi er gået fra lidt lala dressur uden nogen form for bæring og fremaddrift. Til dressur hvor hun kan bære sig selv til tider, og har en super god fremaddrift. Desuden er vores ture blevet meget bedre. Vi rider ture mange gange om ugen, som jeg hele tiden har villet. Det er ikke kun skridt, men også trav og galop. Vores tricktræning er blevet god, og hun har rent faktisk lært tricks på det sidste. Og så sidst men ikke mindst: Vores forhold. Det er bare blevet kanont godt, sidste år, kunne hun da kende mig, men det er først de sidste 6 måneder hvor man virkelig ikke er i tvivl om at hun elsker mig. Og det har bare fået mig til at elske hende endnu højere. Har du selv en hest du bare klikker 100% med?

Synes du ikke også det er rimelig meget på et år alligevel?

Noget lidt andet er, hendes udseende. Det var nu mest for 1½ år siden, hvor hendes pels var uglet, og hun var tyk og ja bare ikke så pæn at se på! Nu er hun blevet så flot! Det må du da give mig ret i? Hun har den flotteste pels de flotteste hoved, og hendes krop passer perfekt sammen nu. Og det er ikke kun mig der synes det, jeg får det så tit af vide af fremmede og selv min dyrlæge!!
Desuden bliver hun bare gladere og gladere for hver dag der går! Livsglæden stråler ud af hendes smukke øjne!

Hvad er dine tanker om mig og Idas år?
Er dit seneste år, også kun gået fremad?
Hvad er det bedste der er sket for dig de seneste år?
Hvad synes du der er det bedste der er sket og mig og Ida?

Men vigtigst af alt er at jeg elsker Ida, og det gør jeg! Hun er den jeg finder mig aller mest tryg ved, og den jeg græder ud hos. Den der gør mig glad!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker headeren der er der nu!!

    - og jeg synes også billederne har været lidt for små faktisk, men jeg hader også når de er for store så de ikke kan være indenfor skærmen..

    <<3<3

    SvarSlet
  2. Okay det er også min tanke

    SvarSlet