lørdag den 6. april 2013

6/4 Oppe på hesten igen

Dagen i dag blev dagen hvor jeg red på Ida igen efter ulykken (dejligt)
Efter at have muget ud (også første gang jeg gør det, men det gjorde ret ondt, så det gør jeg ikke selv her de næste par dage) hentede jeg hende ind fra fold. Hun var igen rigtig sød, og hun forstår virkelig, at hun er nødt til at gå langsomt.

Jeg striglede udenfor igen, og som sædvanligt bare rigtig hyggeligt. Det var ikke rigtig noget særligt der, vejret var dårligere end de andre dage. Derfor fældede hun ikke så meget som de sidste dage.

Jeg tog hovedtøj på hende, og så trak jeg hende ind i hallen. Jeg trak hende lidt rundt inde jeg hoppede op. Jeg kunne godt mærke, at jeg var lidt nervøs. Jeg hoppede dog op, og hun skridtede afsted. Hun havde ret meget energi, så det var jo meget godt. Jeg var dog ved at hoppe af et par gange da jeg blev lidt nervøs, det var blandt andet da der var en hest der gik udenfor. Jeg tog mig selv i at være lidt smånervøs, og sagde til mig selv, at hun jo ikke ville gøre noget. Det er jo helt rigtig, hun vil aldrig gøre mig noget med vilje. Inderst inde er jeg jo 100 på, at hun ikke gør noget, men dog var jeg lidt i tvivl. Hun lagde dog ikke op til noget overhovedet. Hun var rigtig sød, og hjalp mig med, at blive helt tryk ved hende igen. De sidste runder i hallen var jeg helt tryk ved hende.

Min mor kom, og så gik hun ved siden af os da vi skridtede lidt udenfor. Min mor gik med os en runde, og Ida var bare rigtig sød. Jeg tror godt, at hun kunne mærke, at hun skulle være rolig. Vi red en runde mere uden min mor, og Ida var bare sød som hun plejer at være. Hun er bare helt fantastisk :D




Jeg er sikker på, at efter denne tur, er det hele helt normalt igen :D

Vi striglede en smule igen, og så kom hun på fold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar