fredag den 5. april 2013

5/4 hyggedag med Idapigen

Uuh havde savnet hende, nu var jeg jo ikke ude ved hende i går.

Forresten, for at det her giver mening, læs indlægget for i onsdags.

Jeg hentede hende, og trak hende ind i meget langsomt tempo. Hun startede med, at snuse til der hvor jeg landede, det var bare så sødt <3 Bagefter stod vi og striglede i rigtig lang tid. Jeg tog en masse fældehår af hende, og striglede hende i lang tid på kroppen. Jeg kunne ikke rigtig bukke mig, da jeg havde for ondt til det. Derfor blev hun ikke ren på benene, hvor der sad lidt mudder. Vi stod udenfor, og det var bare så hyggeligt. Jeg elsker hende virkelig meget.
Jeg tror vi striglede i 1 time (hvilket er sådan vildt lang tid). Derefter gik vi på en lille trækketur. Ida var simpelthen så sød, jeg går ret langsomt, men det affandt hun sig bare med, det var utrolig hun ville det. Jeg tror godt hun kunne mærke, at der var noget galt med mig. Hun stoppede hver gang jeg stoppede, og gik hver gang jeg gik. Hun er bare fantastisk. Efter turen gnubbede jeg lige lidt mere hår af hende.

Det var bare så rart at se hende igen, og jjeg fik også helt bevist at jeg stadig stoler 110% på hende. Det er nærmest som om, at vores forhold er blevef endnu stærkere.
Hun er bare så sindsygt sød! Bare det at se hendes øjne kigge på mig, bliver jeg sådan helt.. åååh!! <3 Jeg kan slet ikke beskrive det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar