tirsdag den 9. april 2013

9/4 Det er faktisk rart, at Ida har en så kort trav

Vi havde en kort hyggedag i dag, og ja, det var hyggeligt :)

Efter at have muget ud, hentede jeg hende fra fold hun kom hen til mig, da jeg selv bare stod ved ledet. Hun kommer normalt først hen til mig når jeg er 5-10 meter væk fra hende.

Nå.. vi strigledem jeg fik hende striglet godt på benene, og så fik jeg en masse hår af hende.
Hun var lidt underlig, men på en meget Ida agtig måde. Ida er bare underlig. Det er lidt svært at forklare hvad hun gør, men hun er i hvert fald en hyggetrold når hun er som i dag. Så vil hun nusse mig, og kigge på mig, og have opmærksomhed hele tiden ;P

Vi red lidt udenfor først lidt i skridt, det gik rigtig godt, hun var dejlig rolig. Udover der var lige et sted, hvor hun sprang lidt frem, men hun løb nu ikke, jeg tror altså godt, at hun kan mærke, at hun skal passe lidt på mig her for tiden.

Vi skridtede lidt videre, men da det blev koldt, tog vi en trav og et par runder i skridt inde i hallen.
Vi red ud igen, og her travede vi også lidt. Når man har ondt, er det rart, at hun har en så 'dårlig' trav. Hun bevæger ikke benene så meget, eller hun kan godt hvis man beder hende. Men hvis man ikke gør noget, så tager hun altså bare nogle vildt små skridt så man ikke rigtig bevæger sig.
Vi kom op af grusvejen, og tilbage igen, uden der skete noget. Og vi kom også op af bakken et par gange, men hun har det med at kigge lidt der.

Hun var nu bare ultra sød i dag :)

Vi striglede igen efter ridningen, og så kom hun i boks.

Forresten:
Læs lige min venindes blogindlæg hun har skrevet om mig og Ida, det er ret sødt :)
http://resofikka.blogspot.dk/2013/04/hestepiger-er-nice.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar