onsdag den 10. april 2013

10/4 staldmøde

Jeps, der var staldmøde på gården i dag. Jeg elsker staldmøder, vi har aldrig særlig mange ting at snakke om, så det ender altid ud med, at vi spiser og hyggesnakker :D Nå.. men de ting jeg har spekuleret lidt på, har jeg fået afklaret til mødet, men det vil jeg fortælle om senere til det er helt bestemt :)

Nå, men pga. det (og at jeg skulle hente mine nye briller inden), blev det til en lidt kort dag ved Ida.
Vi startede med strigling, wow hun fælder meget nu. Hovedet, benene, kroppen ja selv der hvor hun er klippet fælder hun helt vildt! Igen var hun meget Idaagtig, lille hyggetrold <3
Vi red lidt udenfor, hun var rigtig sød, stille og rolig. Vi tog også en smule trav, men ikke meget.
Efter det striglede vi lidt igen, og så kom hun ind i stalden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar