torsdag den 11. april 2013

Spørg mig

Kan simpelthen ikke lade hver med at lave sådan en her :)
Jeg laver en spørg mig tingting (ask me, som det så fint hedder på engelsk), så ja.. spørg mig, og helst Ida-relaterede spørgsmål, da dette jo er en Idablog, men spørg I bare om alt I vil vide :P Hvis der er noget jeg ikke vil svare på, så kan jeg jo lade vær' med at svare :P (true story)

Hej hej :P

Svarene kommer her nedenunder :P


Hvor længe har du redet: Det har været meget on and off, men ca. 7 år i alt tror jeg :P

Hvor tit er i sammen: Hver dag i ca. 3 timer 

Hvor gamle er i (Begge to): Jeg er 15 og Ida er 16.. Eller det er hun faktisk ikke, og så alligevel. Det er en ret lang historie, da det ikke vides helt. Jeg har altid fået at vide af gammel ejer, at hun var 13, og det var også det tandlægen osv. har skudt på. Dog da hun fil lavet pas, blev hun sat til at være 16, og det lyder underligt, og det er det også :P

Hvor mange heste har du haft (Maja):  Jeg har kun haft Ida som min egen hest, men har haft part på 3. En haflinger kaldet Clematis, en DV kaldet Stella (men det var kun en uge) og en helt speciel fjordhest kaldet Ida, som jeg forelskede mig i, og kæmpede for indtil jeg købte hende

Hvis du skulle beskrive Ida med fem ord, hvilke fem ord skulle det så være: Unik, rolig, sød, forstående, sjov

Har du nogle hobbyer: jeg ved ikke om jeg som sådan har nogen hobbyer udover Ida, men kan da lige komme med noget jeg godt kan lide. Jeg går meget op i at tage billeder, og elsker når et billede siger alt! Jeg elsker mad! Virkeligt meget!! Jeg holder meget af mine venner og veninder. Og sidst men ikke mindst går jeg også meget op i musik :D

Hvor høj er Ida: Ida er vidunderlige 136 cm. En bætte skid er hvad hun er :P Men hun er kompakt

5 kommentarer:

  1. Hvor længe har du redet?:-)

    SvarSlet
  2. Hvor tit er i sammen?
    Hvor gamle er i (Begge to)
    Hvor lang tid har du redet (Maja)
    Hvor mange heste har du haft (Maja)

    Vh. Andrea AKA. .:Zulu:.

    SvarSlet
  3. Hvis du skulle beskrive Ida med fem ord, hvilke fem ord skulle det så være?

    SvarSlet
  4. hvor høj er ida?:D

    SvarSlet