fredag den 12. april 2013

12/4 Lidt ridning i hallen

Jeg har i dag først været i skole i de få timer vi nu har pga. lockouten, derefter tog jeg i byen med mine veninder. Og da jeg kom ud til Ida var jeg bare så smadret. Jeg fik muget ud, men jeg kvikkede nu op, da jeg hentede Idapigen ind fra fold.

Vi striglede lidt, og hun var bare rigtig sød. Hun fælder stadigvæk helt vildt meget, og nu er det også der hvor hun er blevet klippet! Det er helt vildt. Jeg har forresten hørt, at vejret snart bliver godt, det vil sige, at hun skal have sit helt af :)
Jeg vaskede også hendes ben, da deres fold desværre er ret mudret her for tiden :/ Hun var lidt træls at få op i vandspiletovet, men fik hentet noget mad, og så var det ikke et problem. da hun først var oppe, så stod hun pænt og fik vasket fusserne.

Vi gik først undenfor for at ride, men der var simpelthen for koldt.
Derfor gik vi indefor, og vi fik redet i trav i vildt lang tid.. eller noget (vel ca. 10-15 min), det er lang tid efter ulykken. Hun var rigtig sød, jeg fik hende også til at gå lidt hurtigere, end de andre dage.
Til sidst begyndte hun at søge ned til bidet helt af sig selv, og det er det vi prøver på. Det er jeg bare så glad for!
Det gik som sagt rigtig godt, også selvom der var 3 andre (det er lidt mange for os). Desuden var det helt perfekt, for jeg stræber jo efter, at vores dressur skal blive mere hyggelig, og det var det helt bestemt i dag.

Jeg striglede hende lidt igen, men nu ikke så meget, da der var foder i krybben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar