onsdag den 24. april 2013

24/4 Tornadosvar

Jeg fij svar vedr. den tornado jeg så. Det var ikke en tornado, men en skypumpe. De er skabt på samme måde, en tornado er bare langt større end en skypumpe.

Læs mere her: http://www.dmi.dk/dmi/index/viden/temaer/skypumper.htm

Nå jeg havde en kort dag ved Ida, da vi begge var meget trætte. Jeg startede med, at hente hende ind fra fold. Denne gang var hun dejlig nem at få med ind :P

Vi kom ind i stalden, og der striglede vi så i en lille time. Det var rigtig hyggeligt, men som sagt var hun meget træt. Hun var ved at falde i søvn rigtig mange gange :P Vi striglede faktisk ikke så meget, jeg stod mest og nussede hendes hoved og sådan.

Vi fik muget ud sammen nede i boksen i stedet for at komme ud på fold igen, da der var begyndt at regne :P Og når hun ikke ha dækken på længere, tænkte jeg, at det ville blive lidt koldt.

Men hun var bare så sød som normalt i dag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar