torsdag den 2. maj 2013

1/5 på træstub tur

Undskyld jeg ikke skriver før nu.. Men jeg havde ikke tid i går.

Jeg var først ude at købe nyt fodertilskud til Ida, samt saltsten og en anden slags slikkesten.

Derefter tog jeg ud til Ida, hvor jeg startede med udmugningen. Derefter hentede jeg hende ind fra fold. Vi stod og striglede udenfor i noget tid. Det var rigtig hyggeligt som normalt.





Bagefter tog vi en runde rundt om ridehuset, her øvede vi vores tricks. Hun var rigtig god, hun kunne huske det hele trods en lang pause i det. Hun havde lidt svært ved at løfte ben i starten, men efter et par gange lærte hun det igen. Hun var bleve mega god til at kyser også selvom vi ikke rigtig har øvet det.
Bagefter gik vi ud i skoven. Jeg prøvede at finde nogle sikre træstubbe hun kunne gå op på. Vi fandt en, og hun gik bare lige derop. Også selvom vi aldrig har øvet det før. Jeg ville tage et billede, men da jeg fik kameraet frem var hun gået ned. Jeg prøvede at få hende derop igen, men så kunne hun ikke. Jeg fandt en der var lidt større hvor hun bedre kunne være. Så tog vi nogle billeder der. Hun kom også op at stå på den med alle fire ben.



Bagefter gik vi tilbage til stalden, og så fik vi striglet lidt igen. Bagefter det kom hun glad ud på folden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar