torsdag den 9. maj 2013

Alenedag

Jeg havde en super dejlig dag alene med Ida.

Jeg hentede hende fra fold allerede klokken ti. Herefter striglede vi i fyrre minutters tid. hun var igen en lille hyggetrold så det var rigtig sjovt og hyggeligt. Aldrig harve a haft en så underlig dag. Og samtidig med det sang jeg the pink Panther melodien. Ej det var bare sjovt det var... Men man skulle nok have været der.

Ida synes i hvert fald og at det var hyggeligt.

Vi gik ind i hallen med trensen på, og jeg sad op. Bagefter skridtede vi udenfor, men da der begyndte at regne gik vi indenfor.
Vi skridtede for, hvilket også bare var super hyggeligt. Vi fik snakket meget osv.
Da vi så skulle trave var hun også sød. Hun gik ikke så meget fremad, men bedste hende heller ikke om så meget da vi havde tænkt at det skulle være en hyggedag.
Jeg synes lige at vi skulle prøve at galopere, men det gik ikke så godt af flere forskellige årsager. Hun havde alt for meget energi, og jeg kom til at sidde på en dum måde. Vi fik nogle galopanspring, men så løb hun lidt med mig i et galopanspring og jeg stoppede igen med at prøve. Vi fik travet igen og så skridtede vi af udenfor. Jeg er dog stolt over at jeg kunne holde mig på, for hun tænkte ikke så meget, og løb bare, men jeg blev ovenpå.

Vi skridtede af og fik snakket igennem hvad der gik galt, så slog vi en streg over det og hyggede videre i stalden.

Da det var tid til at hun skulle ud på fold igen, var vejret blevet super godt 

2 kommentarer: