torsdag den 16. maj 2013

14/5 lala

Jeg undskylder lige igen for ikke at have i skrevet i lang tid nu, men har simpelthen så travlt føler jeg :/ men nu får i altså indlægget fra tirsdag...

Det blev en rigtig hyggelig dag vi fik os, dog husker jeg det ikke i detaljer, så det bliver lidt kort.

Jeg fik hende hentet fra fold, og derefter fik vi hygget en del i stalden. Vi var alene, og det vil sige helt ro, og det er bare så hyggeligt, elsker virkelig at være alene med hende. 
Hun fælder en del her for tiden, og hendes pels går mere i et med hinanden. Desuden er der nu kommet pletter i det tykke pels, hvor pelsen ikke længere er tyk.

Vi gik ind i hallen og vi fik redet til dressur. Hun var rigtig god. Hun havde en god fremaddrift, og det var det vi øvede mest i dag. Desuden var hun fantastisk på den dårlige volte, virkelig god. Hun rundede sig næsten som på den anden, og det er så flot.
Jeg havde ret løse tøjler, men hun gik dog ret flot til bidet alligevel. Hun er virkelig ved at blive god, jeg er bare så sindssygt stolt af hende.

Vi fik et par galopper, og her var hun også god. Hun løb ikke så meget som normalt, og hun var heller ikke så hurtig i selve galoppen. Hun havde faktisk lidt svært ved at komme helt frem i galop, det sker ellers aldrig. Tror bare hun var træt pga varmen.

Vi fik skridtet af udenfor, og hun var bare så sød og rolig som altid.
Hun havde svedt ret meget synes jeg, og hun kom først ud igen, da hun var helt tør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar