lørdag den 11. maj 2013

Afhængighed

Bare lige så I ved det, så holder jeg fødselsdag gange tre heri løbet af weekenden, så alle indlæggene bliver en dag forsinket. Dvs. At dette indlæg er fra i går.

I dag var jeg og Ida alene igen, da jeg var ret tidligt ude ved hende.

Det var igen bare super hyggeligt.
Da vi stod i stalden, fik jeg hende striglet godt og grundigt. Hun havde en af de dage hvor hun ikke kunne undvære mig, så hver gang jeg bare kiggede væk, blev hun helt ulykkelig. Men ellers skete der ikke noget specielt, udover at hun selvfølgelig er fantastisk.
Jeg synes vi skulle lave lidt jordtræning fremfor at ride, da vi jo var helt alene, og jeg havde ikke min telefon på mig.

Vi gik derfor ind i hallen med rebgrime, og fik øvet noget jordtræning. Wow hvor er det bare længe siden vi har gjort det sådan rigtigt. Ellers har det bare været en smule en gang imellem. I dag fik vi trænet en hel time, godt nok med rimelig mange pauser indimellem. 

Bakke: hun havde egentligt glemt det lidt igen, men i dag var der ingen problemet med at huske det. Jeg kunne også få hende til at bakke fra siden, som hun også havde glemt helt.

Kysse: hun er bare blevet så god, hun kan virkelig tricket helt nu uden problemer. Hun gør det hver gang jeg bruger kommandoen. Dog skal jeg pege på min mund, hvilket jeg gerne vil have at hun kan uden jeg peger. Men hun løfter også læben mere end i starten.

Løfte ben: grundet den lille pause, havde hun også glemt det lidt, men i dag kom hun efter det.
Hun var super god. Efter i dag kunne hun igen løfte bare ved at jeg løfter mit ben. Vi begyndte også indlæring af det andet ben, og her er hun super allerede.

Smile: jeg er begyndt på dette nye trick, men hun har lidt svært ved det, da hun tror at hun skal bide. Derfor tager det lidt længere tid end de andre tricks. Dog synes jeg hun fangede det efter noget tid... Jeg håber hun snart lærer det.

Bliv: jeg øvede at hun skulle stå stille, og så komme på sit navn. I starten var hun så god. Hun gjorde det bare sådan lige. Men efterfølgende gad hun ikke mere, så vi stoppede lidt med det igen, og øver viedere en anden dag.

Ellers var det bare super hygge. Og hun var bare så sød! Da jeg skulle på ordne noget  stod hun også bare og gloede efter mig, og hun havde ikke flyttet sig da jeg kom tilbage.  Hun stod bare og kiggede på mig, og kom med en lille lysbad hun så mig igen.
Jeg satte mig også ned i bunden, og så kom hun hen og nussede så sødt til mig.
Men ja.. Vi gik ellers bare lidt rundt, og sådan, hun er blevet super god til at følge mig med rundt. Og der er ikke længere tidspunkter hvor hun går selv, og så kun kommet hen og kigger til mig nogle sek og så går videre. Nu er det vitterligt omvendt. Jeg ville faktisk have hende til at gå lidt selv, men det ville hun ikke, og i stedet nussede vi lidt.

Jeg havde glemt godbidder på rampen, og så gjorde hun noget jeg blev så glad. Hun vidste godt de var der, men i stedet gik hun med mig rundt :)))) ej er bare så stolt.
Efter at have striglet igen, da hun var blevet beskidt... Kom hun ud i regnvejret. 

Der er simpelthen bare så mange ting jeg vil skrive, men nu får i det her, og håber det er ok.. Hun var bare en super stjerne. Er bare ked af nu at jeg ikke have kamera med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar