fredag den 3. maj 2013

3/5 500 kroner bare sådan lige

Jeg har vundet et gavekort på 500 til land og fritid, i en konkurrence på facebook. Jeg aner bare ikke hvad jeg skal købe :/, men det bliver jo nok noget til Ida.

Der var jo igen super varmt, så vi stod igen udenfor. Det var ligesom i går, hvor hun bare stod løs. Hun blev ved mig, også selvom der var græs der evt. Kunne friste.
Vi havde det rigtig hyggeligt. Hun fulgte med mig rundt hvis jeg skulle hente noget. Jeg fik også vasket hendes ben, og de blev rigtig fine. Hun fældede ret meget, som i nok kan regne ud. Hun har det bare virkelig varmt, så jeg håber snart hun mister pelsen.
Hun blev virkelig flot. Jeg brugte min finpudsestrigle som får hendes pels til at skinne.

Jeg tog trense på hende, og så fik vi redet en god halv time omkring ridehuset. Det var igen bare super hyggeligt, og vi havde bare en god tid. Der er ikke så meget at skrive, da hun jo bare var super sød. Vi snakkede ret meget sammen. Det gik bare i et stille og roligt tempo.
Hun kiggede heller ikke på noget tidspunkt, så igen... Bare rart.

Da ci var færdige striglede vi lidt igen. Ikke så meget strigling, men hun fik vasket sine hove og givet dem olie. De blev rigtig fine. Igen ikke noget at sætte en finger på... I hvert fald ikke på min søde idapige (jeg fik et 4-tal).
Hun km ud på folden igen, hvor hun stod en 45 minutters tid. Indtil jeg tog hende ind i boksen.

Det var bare en lidt normal men super hyggelig dag med Ida.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar