lørdag den 4. maj 2013

4/5 alt for varmt

Jeg og Ida har virkelig haft det varmt de sidste par dage. Dog var der ikke så varmt, som de andre dage. Men stadigvæk sådan, at vi ikke gad mere end bare lidt skridt.

Vi var alene i stalden, og det var bare hyggeligt. Hun fælder virkelig meget nu. Der skete nu ikke så meget igen, men jeg elsker bare når vi er alene. Vi får brugt tiden sammen meget bedre, end hvis der er larm osv. I stalden.
Jeg fortalte hende lidt om gymnasiet næste år. Jeg tror godt at hun kan forstå, at det nok bliver ret tidkrævende. Men jeg sagde til hende, at jeg vil bruge al min fritid på hende.

Vi skridtede lidt udenfor uden sadel. Jeg tænkte egentligt at vi også skulle trave lidt, men det gad vi alligevel ikke.

Anemargrethe kom og hun gik med solidt rundt. Vi gik ud i skoven og så fandt vi en træstub, og hun gik bare lige op! Jeg er bare så stolt. Jeg fandt derefter en der var lidt sværere at komme op på, da den var højere. Hun kunne ikke komme helt op på toppen, så jeg stoppede efter et par gange. Vi red lidt more rundt i skoven.
Hun var bare super sød, og rigtig dejlig rolig. Hun er generelt lidt træt, men det er pga varmen.

Vi striglede igen inde i stalden. Her fik hun vasket hendes hove, og de er virkelig blevet gode. Efter jeg begyndte min "kur", er de slet ikke nær så tøre.
Jeg ville have hende til at snakke med katten, men hun kunne ikke lide den. Hun tog bare hovedet væk, og så misfornøjet ud. Jeg fik hende dog til at snuse lidt, men hun kunne ikke rigtig forstå hvad det er.
Hendes man var blevet ret lang, så hun blev klippet, og jeg synes den blev ret pæn. Hun stod i hvet fald stille, ogaden hjælper jo på det.

Ej vi havde det simpelthen bare så hyggeligt i dag. Ikke noget man lige kan forklare, men det er bare helt fantastisk. Udefra virker det måske som en almindelig dag, men hver dag er nu noget helt unikt. Fordi det er med verdens bedste! Ida.







3 kommentarer:

  1. Jai missen og Ida er venner

    SvarSlet
  2. Smuk hest. :)

    justcallmemjppl.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Nurh, både hesten og katten er vildt sød. <3

    SvarSlet