onsdag den 22. maj 2013

21/5 Mærkeligt



Nå.. havde nu den mest underlige dag nogensinde, og jeg vil da lige fortælle lidt om den.

 - Jeg havde shorts og t-shirt på hele dagen, ogsp selvom der var 16 grader og der regnede det meste af tiden.
 - jeg frøs ikke
 - Jeg brugte en del af min engelsktime på at se på dominobaner
 - Bagefter lavede jeg en menneskelig dominobane, det var ret sjovt.
 - Min veninde fik mig overtalt til, at tage ind i byen for, at aflevere nogle bøger på bibloteket. Jeg sagde, at jeg gerne ville hvis jeg fik en kage... og det gjorde jeg så.
 - Vi drak bubbletea, som i sig selv er mærkeligt (te med sukkerbobler i)
 -  Derefter tog vi hjem igen, og jeg cyklede ud til Ida
 -  Var derude ret sent, klokken 5

Jeg måtte ikke hente hende fra fold for hendes foldveninde. Jeg brugte derfor ret lang tid på, at hente hende, men det lykkedes da til sidst.
Vi gik ind og fik striglet lidt. Mathilde spurgte om vi ikke skulle ride en lille tur, og der sagde jeg ja.
Jeg fiik hende striglet rigtig pænt, hun har fået sådan en fin og blød pels. Desuden er hun begyndt at fælde mere igen, og jeg tror snart, at al vinterpelsen er væk. Hun bliver bare så flot om sommeren!
Vi hyggede os rigtig meget, og fik snakket meget med mathilde. ´Det var super hyggeligt, at stå der i stalden om aftenen, med sin bedste ven og rigtig gode venner.

Vi blev klar til at ride ud, og jeg red for første gang i shorts. Vi blev dog nødt til, at vende om, da Mau blev lidt vild. Derfor gik mig og Ida ind i hallen, men da Ida blev vild, gik vi udenom ridehuset i stedet for. Så blev hun rolig og sød i det kvarters tid der blev til at ride. Undtagen da hun blev bange for min cykel, som hun altså har gået forbi hundrede gange før. Men da vi skulle forbi igen, var der ikke nogen problemer.

Dog måtte jeg stoppe efter lidt tid, da der var en hest der løb ud af sin fold og ind i stalden. Der måtte jeg så få fanget den.
Vi striglede lige lidt igen, og fik det nye skidt af hende.
Derefter gik vi ned og mugede ud, imens hun stod udenfor boksen, det er nu altid hyggeligt

Det lyder ikke så mærkelig som det var, men det var virkelig underligt!!

1 kommentar: