tirsdag den 21. maj 2013

20/5 love kills

Igen undskylder jeg for for sent indlæg.
Desuden har jeg fået den ide, at jeg vil kalde hvert indlæg det samme navn som en sang jeg har haft på hjernen. Grunden... Well jeg mangler lidt ideer til indlægstitler, og jeg har altid sange på hjernen. Jeg ved ikke om det er Egon ide, men vil prøve det i en uge.
Dette indlæg er opkaldt efter den sang jeg havde på hjernen i går. Love kills, sunget af den lille belgiske Justin Bieber.. Altså fra eurovision 2013, som jeg selvfølgelig har set. Den var nu ikke særlig god, men så alligevel. Kunne godt lide den.

Jeg kan faktisk ikke huske ret meget, men det var en god dag. Vi havde det rigtig hyggeligt. Vi fik striglet, og redet en lille tur rundt omkring på gården. Det var en meget almindelig dag.



1 kommentar: