onsdag den 29. maj 2013

28/5 lyn og torden

Jeg fik en lidt kort dag ved Ida i dag, da jeg først var sammen med mine veninder, så før jeg var ude ved Ida, og fik hende hentet ind, var klokken 17:30. Desuden kom der tordenvejr klokken 18:30, og det er ligesom det jeg er mest bange for i hele verden, derfor kom hun ind i boksen allerede der. Ej det var bare et frygteligt uvejr! Begyndte faktisk at græde af skræk.

Jeg fik da hygget rigtig meget med hende, da hun var ret træt, besluttede jeg mig for, at vi ikke skulle ride. Hun stod bare og faldt i søvn ligesåstille. Til sidst sov hun.
Vi begyndte på, at gå en lille tur, men lige da jeg hørte det første tordenskrald, gik vi direkte imod stalden, og så kom hun ind i boksen. Hun var ikke bange overhovedet, så jeg blev lidt roligere af at være sammen med hende. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar