onsdag den 15. maj 2013

13/5 fødselsdag

Undskyld jeg ikke har skrevet fær nu, men havde simpelthen travlt med så mange ting bla afgangsprøver

Jeg havde fødselsdag i dag, og jeg fyldte 16 år

Jeg har holdt fødselsdag hele weekenden, fejrede selve min fødselsdag, med den bedste Ida.
Jeg fik først muget ud, hvorefter jeg hentede hende ind fra folden.
Hun var lidt ked af at skulle væk fra græsset, men gik nu alligevel ind sammen med mig.

Vi fik striglet i ca. En time, og det var super hyggeligt. Vi fik sunget fødselsdagssang og fortalte hende om mine gaver osv, vi havde de varebil godt.
Hun blev rigtig ren og pæn, og hun har virkelig fået en flot form. Rigtig god mængde fedt og muskler. 

Solvej spurgte om vi ikke ville med en tur i skoven, ogaden sagde jeg ja til. 

Jeg trak hende bare, og hun var super sød. Vi gik igennem nogle træstamme stakke, med en traktor i midten. Her kiggede hun lidt, men gik ellers lige igennem. Også selvom der var noget trængt. Hun var super sød, det kære dyr, og vi havde det super hyggeligt. 

Bagefter fik jeg hende striglet lidt igen, og ellers kom hun bare ud på folden.

Ej hun var bare så sød i dag, men har ikke helt tid til at skrive mere om det /: 

1 kommentar: