tirsdag den 28. maj 2013

27/5 mere almindeligt bliver det ikke

Jeg havde nok den mest almindeliglige dag med I dag, i hvert fra her for tiden, hvor jeg ikke rigtig føler for dressur, så det bliver meget en lille hyggetur i stedet for. grunden er vel bare, at jeg ikke føler jeg har så meget tid, igen skyder jeg skylden på afgangsprøverne. Der er bare så mange ting at se til, og derfor føler jeg, at jeg hellere gil bruge den kostbare tid på Ida på noget hyggeligt, fremfor dressur, som er mindre hyggeligt. Uhyggeligt. 
Jeg burde faktisk være igang med, at læse op lige nu, men synes bare det er så uoverskueligt, at begynde før læseferien. Jeg må bare klø på i læseferien, der har jeg jo også god tid.

Det var lige en lang mærkelig tekst der kom der.. Undskylder

Nå som sagt havde vi en almindelig dag, og jeg behøver jo nærmest ikke fortælle hvad der skete. I hvert fald ikke i detaljer

Jeg fik muget ud, og stod faktisk i ret lang tid og snakkede med Mathilde, men hentede Ida klokken 16:30, så det var nu ikke fordi det blev sent sent. 

Derefter fik jeg hende hentet, og vi striglede i en god halv time, derefter tog vi en lille tur udenfor, men den blev ikke så lang, da der lå noget snor, så vi ikke rigtigt kunne ride rundt om ridehuset.
Derfor gik vi ind i stalden igen, og det var Igen super hyggeligt..

Ooog så kom hun ind i boksen

5 kommentarer:

  1. Jeps jeg ved hvad du mener - jeg orker sgu ikke gå i gang før læseferien...

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt!

    woonderstruck.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hygge :D
    http://picturesinstyle.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Det lyder virkeligt hyggeligt. <3

    http://louisesphotobook.blogspot.dk/

    SvarSlet