tirsdag den 9. juli 2013

9/7 Pigen med klumbfoden

Jeg er blevet stukket af en hveps, som jeg har allergi overfor. Derfor er min fod meget hævet, og er meet lidt mobil.
Det blev så til en kort hyggetur på Ida, men hun var bare fantastisk som altid.

efter at have hentet hende fra folden, stod jeg vi selvfølgelig og striglede. Hun er bare så flot for tiden, og jeg er vældig stolt over at have en så køn hest. Efter strigleturen gik vi udenfor hallen hvor vi så red.
Jeg red i kjole, og jeg følte mig simpelthen så fin! Det var meget sommerligt, og meget elegant. Tror jeg, jeg så det jo ikke selv, men jeg følte det så flot.
Det var en rigtig hyggelig tur, også selvom er ikke skete så meget. Vi red ikke så længe igen, da der jo bare er sindsygt varmt. Det er slet ikke til at holde ud, også selvom det var klokken fire.

Derefter fik vi selvfølgelig striglet lidt igen, og så fik hun vasket sine hove. Derefter fik hun sit foder, som hun var meget ivrig efter at få.

Hun kom ud på den store fold 1½ times tid efter, hvor jeg sad og kiggede på hende. Hun fabdt hurtigt ned til de andre heste, som hun ikke kender så godt. De faldt dog lynhurtigt ind i en god rang, og så græssede de ellers bare side om side.

Da hun skulle ned på den lille fold igen, kom hun hen til mig, da hun fik øje på mig. det er jeg vildt glad for, da hun ikke plejer at opdage mig når der er så meget græs!

4 kommentarer:

  1. Du tager bare nogle super gode billeder ;-)

    http://atwistofmystyle.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. årh, savner helt at ride når jeg ser alle dine skønne billeder med heste :)
    Rigtig fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fine billeder!
    Så fint outfit på det nederste billede(ved godt det ikke handler om mode)

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet