onsdag den 24. juli 2013

23/7 planer,planer, planer

Som i måske ved (kan ikke huske om jeg har skrevet det), var jeg på tur med min onkel og mormor. 
Og sådan er det altså bare her i ferien. For også selvom jeg ikke skal på ferie, så er der alligevel mange ting man skal. Det gør, at jeg har begrænset tid med Ida.

I dag (onsdag): skal jeg faktisk ingenting, men da jeg gerne vil ride dressur kommer jeg ud til hende omkring klokken 17:00
I morgen: skal jeg til fødselsdag klokken 12, og lige derefter i sommerhus med 2 veninder. Det vil sige at jeg skal ud til Ida inden 12
Fredag: er jeg stadig i sommerhus, og kommer først ud til Ida sent omeftermiddagenn.
Lørdag: skal jeg planlægge mig og min veninde vitas sheltertur, men kommer dog ud til Ida.
Søndag-tirsdag: er vi så i shelter. Kan først nå at komme ud til hende om tirsdagen.

2 kommentarer:

  1. Oh ma' lord! Onsdag skulle du også have været sammen med os!!

    SvarSlet
  2. Guuuud....! Seriøst det har jeg glemt! Svedt ud! Hvordan kan man glemme to så fantastiske venner som jer! Gisp

    Begynder at græde!

    SvarSlet