mandag den 8. juli 2013

8/7 nu med rullesko

Ida havde smed i dag, og som i nok ved bryder hun sig ikke ret meget om det! Jeg synes hun var rigtig voldsom i starten, men halvvejs igennem det var hun bare helt sød og rolig. jeg var super stolt at hende til sidst. 

Det undrer mig hvorfor hun opfører sig som hun gør, da vi jo har fået hende undersøgt for at se om hun havde ondt. Det havde hun ikke! Så derfor må det bare være en dårlig oplevelse, som stadig hænger ved.
Jeg synes dog, at hun bliver bedre og bedre for hver gang (dog med er mindre tilbagefald i starten i dag), men en dag er det nok ikke noget stort! Kan i huske, at jeg sidste gang fortalte hende en historie der hjalp? Gjorde det samme i dag, og det hjalp igen... Eller rettere bliver jeg roligere, og så liver hu roligere.

Hun fik også rullesko på i dag, som hun også har haft på for nogle måneder siden. Da jeg fortalte at de havde været super gode, blev vi enige om, at hun skulle blive ved med at bruge dem.

Jeg fik hende striglet før og efter, og det var så godt. 

Jeg blev lidt ked af det efter, da hun var voldsom igen, og jeg blev bange for at hun ville blive halt af det. Men der var overhovedet ikke noget at se, og sådan tror jeg at det forbliver




Ingen kommentarer:

Send en kommentar