lørdag den 20. juli 2013

20/7 vildt!

Jeg har taget en drastisk beslutning, som jeg har fortrudt mange gange i løbet af dagen, men jeg har dog stået ved min beslutning.

Og nej, det er ikke så voldsomt som det lyder!

Jeg har nemlig bare valgt, at give hende fri i dag også. Hun havde jo fridag i går, og så får hun nu en lille ferie. En tidtilbareatværehest-dag, som jeg kalder det. Det vil sige, at jeg ikke har set skyggen af hende de to dage. Jeg vil så gerne have, at hun får lidt alenetid, bare engang i mellem. Men det piner mig, da jeg savner hende så meget! Jeg får de såkaldte idaabstinenser... Jeg er afhængig af Ida.. Jeg er bare så bekymret for, at der sker hende et eller andet, eller at hun glemmer mig! Men hun er en sund og fornuftig hest, så hvorfor skulle hun gøre det. 

Jeg savner hende bare sådan! Det bliver så mega rart at komme ud til hende i morgen, og jeg tror jeg cykler klokken tidlig om morgenen. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg føler mig bare som en dårlig hesteejer, fordi jeg ikke er ude ved min hest i to dage! 
Nu er det bare jeg tænker "jeg kan jo stadig nå, at cykle derud, måske bare cykle derud for, at konstatere at hun er okay, for derefter at cykle hjem igen", men jeg vil samtidig også gerne have, at hun får en lille ferie. Men jeg kan ikke undvære hende så længe af gangen! 

Noget helt andet er, at jeg har haft travlt optaget hele dagen med, at ordne mit nye værelse. Min bror er nemlig flyttet hjemmefra for et halvårs tid siden snart, så jeg skulle have hans kæmpe værelse (med to rum!!) i kælderen. Jeg har malet, været i IKEA, gjort rent osv. I dag blev så dagen, hvor jeg begyndte at sætte ting ind.


Smarte møbler :P nu skal jeg bare have nips osv ind.

2 kommentarer:

  1. Måske lidt Dennis agtig? hmm..

    Men jeg tror det er godt for dig at holde lidt Ida-fri ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er det der er Dennis agtigt?

      Slet