torsdag den 18. juli 2013

17/7 blomsterkrans

Er lidt en dårlig blogger hvad angår forsinkede indlæg, men har ikke haft tiden til at skrive før nu.


Vi havde en meget almindelig dag i dag, vi lavede ikke rigtig så meget, men det var virkelig hyggeligt alligevel. Der var simpelthen for varmt til dressur eller lignende. 

Jeg havde inden jeg hentede hende, flettet blomsterkranse med Mathilde. Da jeg stod med hende, fik hun en på, og jeg havde også en på. Vi så så fine og sommerlige ud sammen.


Jeg ved faktisk slet ikke, hvad dagen i dag kan beskrives som, for det var ikke dressur, men heller ikke bare skridt. Det var lidt lala, som jeg vil skrive det.

Vi startede først med at strigle, og det var vældig godt. Ida var rigtig træt, og det samme var jeg. Derefter gik vi udenfor, og skridtede lidt for. Vi red uden sadel. Derefter red vi lidt inde i ridehuset. Der var meget varmt, så det blev ikke til så meget. Ingen af os gad helt være derinde. Vi fik travet nogle runder, hvor Ida gik super flot. Desuden var det rart, at se hvordan det ser ud når vi rider. Der er nemlig spejl inde i ridehuset, som der ikke er udenfor. Jeg har ikke kunnet se hvordan det ser ud når vi rider, så jeg harllidt sværere ved at se fejl, men det føles nu rigtig godt. Jeg kunne så også se i spejlet, at hun gik super flot. Efter knap ti minutter gik vi ud igen. Her red vi lidt rundt om ridehuset. Jeg fandt den her bakke/skrænt som er rimelig stejl, men ikke så lang. Jeg tænkte at det kunne være sjovt at ride derop. Det gjorde hun bare så godt to gange, og det var virkelig sjovt, at ride på noget så stejlt. Jeg faldt dog lidt tilbage, da jeg ikke havde sadel på, men jeg blev da på.

Efter ridningen striglede vi igen i stalden, og som sædvanligt var hun fantastisk. Hun var også blevet endnu mere træt, men da hun fik sit foder, fik hun straks energi igen.



4 kommentarer:

  1. Årrhh så fin! Jeg så på en blog en chick som havde købt en krans i h&m og tænker at jeg da kan købe sådan en! Så holder den sådan for evigt.. men det er selvfølgelig ret snyd at det ikke er ægte blomster...

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Seje blomsterkranse, og sød hest!

    www.anne-owl.blogspot.dk

    SvarSlet