mandag den 29. juli 2013

27/7 Alt er godt med Ida

Undskylder så meget for, at jeg ikke har skrevet dette indlæg noget før, men har været i shelter med min veninde. Men som sædvanligt vil jeg bare skrive indlægget, som var det den dag.

Vi lavede ret meget det samme som i går.

Først hyggede vi i stalden, hun var blevet ret beskidt. Hun må have rullet sig i noget mudder. Der have jo regnet om aftenen, så det hele var endelig blevet vådt, efter tre uger uden regn.

Derefter fik vi redet os en lille tur, bare udenfor ridehuset og de små stier ved gården, men det var stadig vildt godt. Vi fik os også et par traveture på den nye strækning oppe ved folden, og ind på det lille stykke græs.

Igen kom vi ind i stalden, hvor jeg igen fik hende striglet, og så fik hun mad.
Derefter kom hun ud på folden, hvor hun selvfølgelig bare gik bed siden af mig, trods jeg ikke havde noget tov.


2 kommentarer: