onsdag den 17. juli 2013

15/7 det sædvanlige

Jeg undskylder igen for dette forsinkede indlæg...

Vi havde en meget normal dag, men det var selvfølgelig rigtig hyggeligt.

Først striglede vi lidt inde i stalden, og det var bare så godt, hun var utrolig sød og et stort nussehoved.   Hun kiggede hele tiden om til mig og sådan. Jeg fortalte hende om mit nye værelse, hvilket hun synes lød meget spændende.
Vi var alene, og været var ret godt, dog var der ret meget blæst.

Vi kig derefter op på ridebanen og red noget super godt dressur. Hun gik simpelthen så fint, og jeg er bare så stolt af hende. Det var dressur med noget løse tøjler, men dog havde hun stadig god kontakt til bidet. Hun havde også en god fremaddrift og sådan. 
Vi galoperede rimelig meget, og det var så godt. Hun svævede nærmest.

Efter dressuren fik hun en stor omgang ros, og så red vi en lille tur i det forreste stykke skov. Det var og fantastisk! Ida var stille og rolig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar