lørdag den 13. juli 2013

Kuglepenne

Jeg får ikke lige tid til, at skrive nogen blogindlæg i dag, da hele min familie er ved at rydde ud, på min storebrors tidligere værelse, som nu bliver mit.

Dog kommer de på et tidspunkt i morgen, da det har været to gode dage, og har fået taget nogle fine sommerbilleder af Ida. 

Lige nu er jeg ved at rydde op i min brors kuglepenne samling, og han har nok 2000!! Han har fortalt mig om kuglepenne, og det med kuglepenne er en meget større ting end jeg lige troede. For det første kan man få kuglepenne til 200.000 kroner.
Den dyreste kuglepen min bror har koster 500 kroner?!

Selv samler jeg på seje kuglepenne, og har da fået lidt flere til min beskedne samling, f.eks. En i sølv!


På billedet ser i ca. Halvdelen af dem han vil smide ud! Det vil sige den femtedel af alle kuglepennene der ikke virker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar