lørdag den 6. juli 2013

5/7 tid til bare at være hest

IDa jeg alligevel skulle noget andet i dag, besluttede jeg mig for, at Ida skulle have en af sine dage, hvor hun bare får lov til at være hest. Det vil sige at hun kan stå en hel dag og spise uden jeg kommer og skal strigle hende ol.

Men jeg bar ikke ude ved hende en hel dag?! Det resulterede i, at da jeg til middag fik idaabstinenser da jeg var nede i Den Gamle By i Aarhus. Det var nu vældig hyggeligt, ville bare gerne have haft Ida med.

Havde fået Mathilde til at holde øje med min lille ponypige ude på folden. 

Og hun sendte dette billede til mig over snapchat (ja jeg har snapchat, og ja det er ondsvagt, men falder bare for sådan noget)





1 kommentar:

  1. Ved ikke så meget om heste, men din blog er stadig sød. Det lyder alt sammen vildt hyggeligt! ^^

    SvarSlet