lørdag den 1. juni 2013

30/5 sidste folkeskole dag

Indlægs overskrift har ikke så meget at gøre med mig og idas dag, men det beskriver mit fravær her på bloggen meget godt. Jeg har nemlig travlt med eksamen og sidste skoledag D. 31 (hvilket også gør, at jeg ikke kommer ud til Ida den dag). Der kommer nok nogle ret forsinkede indlæg de næste dage. Eller rettere den næste måned indtil jeg dimitterer.
Men må jeg da lige have lov til, at prale med mine tre 12-taller i afgangs årskaraktererne (fysik, matematik færdighed og dansk mundtlig) mit snit er nu på en 10'er.
Sidste standpunktskarakter fik jeg dog 10,1, så er faldet lidt (havde en 12 sidst)... Men har nemlig fået to syvtaller demne gang som jeg ikke fik sidste gang.

Ida var suveræn i dag, er simpelthen så sindssygt imponeret. Hun havde husket alt hvad hun skulle huske.
Vi red nedsidning hele tiden, men trods det, havde hun en super god fremaddrift, hvor hun fik benene super fint under sig, og brugte ryggen. Desuden gik hun også ret konstant til bidet, hvilket er himmelsk. Hun var let og lydhør, og havde virkelig bare lyst til at arbejde, man kunne mærke glæden i hvert eneste skridt. Det var super fedt.
Vi fik ikke galoperet, da vi var alene, men det resulterede bare i knap en halv times forrygende trav. I skrditpauserne var hun også vildt god. Enten havde jeg stramme tøjler, hvor hun gik super flot til bidet, eller også havde jeg lange tøjler, hvor hun virkelig strakte igennem.
Vi fik skridtet af udenfor... Men jeg siger jer, I skulle have set hende!
Vi striglede selvfølgelig før og efter ridningen, i lang tid som Vi nu gør. Det var super hyggeligt, for jeg har verdens bedste hest 

3 kommentarer:

  1. Var du klædt ud?
    Hvis ja hvad var du så?

    SvarSlet
  2. Jeg var klædt ud som viking, tror jeg vil lægge et billede ud

    SvarSlet