torsdag den 20. juni 2013

Idagif + andet

Har lavet en gif med Ida, ved ikke hvorfor, men fik lige lyst..



Desuden har jeg været i gang med i lang tid efterhånden at opgradere bloggen, både med layoutet, men også mange andre mindre ting, som jeg synes I skal tage et kig på.
For eksempel har jeg været i gang med at lave "etiketter" til hvert indlæg der nogensinde er skrevet (er snart færdig med dem alle sammen). Her har jeg delt indlæggene op i kategorier, som f.eks. dressur,spring,tur osv.
Jeg har desuden også lavet ALLE billeder på hele bloggen (eller det er meningen, mangler stadog nogle indlæg) store. Det giver bare et helt nyt, og mere proffesionelt, look. Desuden har jeg lavet en etiket der hedder billeder. Her kan i så se alle indlæg der indeholder billeder.
Jeg nyder virkelig at se alle de flotte billeder af Ida, når jeg kører turen ned igennem bloggen (og det gør jeg ofte). Håber I vil gøre det samme. Kan også afsløre, at der er en del nye billeder, som aldrig har været vist før. Der var nemlig nogle indlæg, hvor jeg ved, at jeg har haft billeder til, men hvor jeg ikke har lagt dem ud. 
Håber I kan lide alle de nye ting, og jeg håber I vil tage et kig på alle billederne.

2 kommentarer:

  1. Fedt med en gifgifgif!!:DD

    - jeg har også tænkt på om jeg skulle lave etiketter... hmm

    SvarSlet
  2. GIF!!!! Elsker Gif's :)

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet