torsdag den 6. juni 2013

12!

Her kommer lige et lille indlæg som ikke rigtig hører hjemme på bloggen, men som keg alligevel bare har brug for at skrive.

Jeg fik nemlig tolv i fysik til den eksamen jeg var til i dag.. Er henrykt - og overlykkelig.

Dvs. At jeg har fået 12 i fysik både i årskaraktererne og i eksamen... Kunne det gøres bedre.

Og ud fra det forsøg konkluderer jeg, at fysik er mit ynglingsfag. 

Jeg kom forresten op i transformation: tranformers, som dem i tv (lidt en intern joke)

Jeg fik det her navneskilt sim jeg skulle have på, og jeg ændrede det så en smule.


Da jeg så kom hjem fra Ida, som jeg fortæller om i et indlæg der kommer senere, havde min mormor bagt pandekager til mig..

Jeg er lidt heldig: jeg fik 12, jeg har Ida og nu også pandekager

6 kommentarer:

  1. Tilykke! :) En sød blog du har.

    SvarSlet
  2. Tillykke! :-)
    Jeg har ikke været oppe i fysik/kemi endnu. :I

    http://bloggingbyceylan.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Wow, flot klaret! Tillykke! :)

    SvarSlet
  4. Tillykke :)
    http://creativevites.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Tillykke:)
    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet