søndag den 9. juni 2013

6/6 lidt hygge

Jeg lavede ikke så meget med Idapigen i dag...

Hun havde nemlig fri i dag, men vi fik i stedet trænet lidt tricks udenfor på ridebanen.

Vi startede med at strigle lidt tid, og så gik vi op på ridebanen.

Hun var rigtig sød og vi fik øvet vores tricks en lille smule, men ikke mega meget. Hun var rigtig god til det hele, og havde ikke glemt noget.

Det var lidt mere besværligt at træne udenfor, da der altså bare er flere lyde og spændende ting udenfor... Og græs!!

Efter vi havde trænet det lidt, fik hun lov til at gå lidt rundt selv her fik hun rullet sig, og smagt på det græs der var rundt omkring. Jeg sad på midten af banen, og så kom hun hen til mig en gang imellem og nussede mig i håret.. Det var så sødt.

Bagefter gik vi ind igen, og fik striglet lidt mere - og så kom hun ud på folden.

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog, jeg er dog ikke så vild med layoutet.. :)

    SvarSlet