tirsdag den 4. juni 2013

1/6 supertastisk pony

Ida var bare så dygtig... Hun er virkelig ved at forstå dressuren, og hun synes virkelig at det er sjovt. 

Jeg hentede Ida ind fra fold, som det første da jeg kom ud i stalden, da jeg ikke var ude ved hende i går. Jeg savnede hende.

Vi var alene da vi striglede, og så fortalte jeg hende om sidste skoledag osv. 
Vi skridtede for udenfor, hvilket var rigtig hyggeligt. Mathilde kom og så snakkede vi lidt sammen.

Jeg gik ind i hallen, og hun var bare så dygtig.
Hun havde en god fremaddrift, og brugte ryggen super flot. Jeg red i nedsidning på hende hele tiden, så jeg hjalp hende ret godt, og jeg fik selv en god opstilling.
Hun begyndte at gå til bidet efter lidt tid i trav, og det var på en utrolig flot måde. Rigtig dejlig og afslappet. 
Hun var rigtig dygtig i galoppen også, hun er nemlig begyndt at gå til bidet i galop også. Så nu kan hun gå til bidet i alle gangarter :), det har hun bestemt ikke kunnet altid. Dog havde hun alt for meget energi så det gik ret hurtigt, det var nu meget sjovt...

Hun fik en masse ros da vi var færdige, og skridtede af udenfor, som man kunne se hun rigtig gerne ville. Da vi km ind i stalden igen fik hun også en godbid. Der hyggede vi lidt, og så kom hun ud på sin fold.

Hun var også rigtig stolt af sig selv, og det var helt forståeligt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar