søndag den 30. juni 2013

Jeg har en drøm

Jeg havde et mareridt i dag, om noget af det jeg frygter mest: nemlig at sove så længe, at ikke kan nå Ida! Det er noget der går igen i alle mine mareridt.

Det foregik nede i noget der ligner 'The Hatch' fra tv-serien Lost, hvis nogen af jer har set den. Og jeg var sammen med nogle almind gode venner fra skolen. Vi skulle klare sådan nogle mærkelige opgaver, for at udrydde en ond en, der også var nede i det her sted.Det var vidst nok min biologilærer. Vi var fire  der var sammen, og det var mig og tre af mine rigtig gode venner. En af opgaverne var blandt andet, at jeg skulle have taget røntgen af min mave... Spørg mig ikke hvorfor.

Så var der et eller andet med nogle studenter, og så kan jeg huske, at jeg husker, at de andre stiller et vækkeur til om to dage. Og da det var søndag i drømmen, så blev det til tirsdag, nu på tirsdag faktisk. Så da jeg vågner igen, er det tirsdag klokken 20:54 præcist. Jeg flipper helt ud løber rundt til alle, og spørger om det virkelig kan passe at jeg har sovet så meget. Derefter løber jeg op af en trappe, og er pludselig i mit hus, hvor min mormor er. Jeg løber ud til min cykel, som er flad på baghjulet. Og der begynder jeg bare at græde. 

Også vågner jeg, og ligger i min seng, og klokken er otte. Og pusterum ved tanken om, at jeg har en lang dag foran mig.

Forventer at få en god dag med Ida i dag :) vejret er da blevet lidt bedre.
Desuden kommer der et indlæg om i går senere.


3 kommentarer:

  1. Det lyde ikke rart! :(

    www.wildnessbyamalie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Vi er en femkløver! Hvem af os var ikke med i drømmen? :o

    SvarSlet