torsdag den 13. juni 2013

13/6 En film på et tidspunkt

Jeg havde taget min iPad med ud til Ida i dag, for at få nogle flere billeder herind på bloggen. Derfor tog jeg også en del små film, som jeg vil klippe sammen til en lille film når jeg finder en ordentlig app at gøre dette med. Indtil videre må i nøjes med billederne.
Hun fik fri i dag, da jeg er smadret efter jeg var oppe i mundtlig matematik i dag.

Jeg startede med at hente hende ind fra fold. Hun blev glad for at se mig, og jeg blev glad for at se hende. Hun kom gående mig i møde lige da hun fik øje på mig. Hun er bare sød.








Vi gik ind i stalden og fik striglet lidt, men hun var nu ikke meget beskidt, så det tog desværre ikke så lang tid.

Derefter fik hun rebgrime på og så gik vi ind i hallen for at lave lidt tricktræning og generelt bare træning fra jorden.

Hun var rigtig dygtig til de forskellige tricks og havde ikke rigtig glemt noget. Desuden fulgte hun mig rigtig godt rundt og stoppede når jeg stoppede osv. Hun var bare sød.



Desuden var hun et rigtig stort nussehoved og puslede hele tiden til mig. Hun var ret opmærksomhedskrævende kan man vidst godt sige. Men det er nu ikke en dårlig ting, bare utrolig hyggeligt.

Men hvor god hun var, kan i se på filmen, som forhåbentligt snart kommer.

Vi striglede selvfølgelig også bagefter og igen var hun bare sød, dejlig, fantastisk og rar. Hun fik vasket hendes hove rigtig grundigt og fik et lag olie på bagefter.

Så gik vi ned og fik muget i bokset imens hun stod udenfor med sit hø.

Så kom hu. Ind i boksen, og vi fik sagt farvel og derefter cyklede jeg hjem igen.

Hun var bare super sød i dag, en lille engel


2 kommentarer:

  1. Jeg er normalt bange for heste, men det er sådan mere i virkeligheden, og ikke på billeder. Din hest er rigtig kær!

    Jeg ser frem til en video ;-)

    fashionbombnow.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fine billeder. Det bliver sikkert en god video. :-)

    - Kig gerne forbi. ^^
    http://bloggingbyceylan.blogspot.dk/

    SvarSlet