torsdag den 13. juni 2013

12/6 at blive striglet af to

Jeg har været ude ved min mormor hele dagen, da jeg skulle have hjælp til noget engelsk... 

Derfor blev jeg hentet af min mor klokken klokken halv fem og blev sat af ved Ida så jeg var der klokken fem.

Jeg startede med at muge ud, og derefter hentede jeg hende fra fold.

Lige da jeg havde hentet hende, og stod med hende i stalden, kom min mor. Hun ville nemlig være lidt sammen med Ida, så vi stod begge to og striglede hende.

Hun fik forresten fri i dag, da jeg skal til afgangsprøve i morgen.

Det var rigtig hyggeligt at stå der, og Ida nød virkelig at blive striglet af to. Hun var helt rolig og afslappet. Hun hang med hovedet og var lige ved at falde i søvn, og samtidig stod hun og memrede lidt med sin søde mule.

Hun blev helt rent og endda mere end det. Jeg brugte min pudsestrigle så hun blev helt skinnende og bare utrolig flot. Desuden fik hun vasket hove og fik hovolie på, så de skinnede også rigtig flot.

Hun blev også striglet i en time af to mennesker... Det må jo så svare til 2 timer.

Derefter kom hun ind i sin boks, og der stod hun så helt saligt og spiste af sit hø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar