onsdag den 5. juni 2013

4/6 på tur igen

Jeg og Ida har ikke redet så mange ture efter jeg faldt af. Muligheden har bare ikke rigtig været der, da der ikke er så mange opstaldere i stalden mere. Mathilde er der jo stadig, men mau har været skadet de sidste uger.

Nu er hun klar igen, og jeg og Ida var klar og så red vi da en tur i den super flotte skov. Har ikke redet derude mens den var så flot og udsprungen som nu.

Efter at have muget ud hentede jeg dyret ind fra fold.
Hun var rigtig sød, men også super træt.
Jeg prøvede det nye hovedtøj og bid. Det passede perfekt begge dele, så det var rart.
Vi striglede lidt bagefter, men der er ikke så meget at strigle her for tiden, så det blev mest af alt til, at jeg stod og nussede hende i hovedet.

Efter en halv time var vi begge klar og red afsted. Vi skridtede først op af vejen hvor Ida selvfølgelig var helt rolig. Selv da der kom en stor bus, hvilket er mærkeligt på rn så lille vej, var hun helt rolig. Hun reagerede overhovedet ikke på den.

Vi red ind i skoven, og den er altså mega flot her for tiden. Desværre var der lukket den vej vi havde planlagt så vi red en lidt andet vej. Super hyggeligt.

Da vi kom lidt løn fra skoven, hoppede jeg af Ida og trak forbi en stor traktor. Mathilde red en anden vej hjem. Vi trak hen til den lille del af skoven lige ved gården.

Da vi kom tilbage til stalden striglede vi lidt mere, men ikke meget (20 min), ds turen blev en anelse længere end forventet.

Derefter kom hun ud på folden igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar