mandag den 24. juni 2013

21/6 en lille opdatering

Her kommer lige en lille opdatering fra i fredags.

Jeg har været ved at læse op til min sidste eksamen, så har fuldstændig glemt bloggen. 

Ida havde fri, så det blev ikke til en så lang dag. Men vi fik striglet og nusset godt og grundigt i stalden. Vi stod sammen med mau og Mathilde, hvilket bestemt ikke gjorde det værre. Mathilde spurgte om jeg ikke ville med på en tur, men kunne desværre ikke nå det, da jeg skulle ud til min mormor og læse. 
Så det mau og Mathilde red afsted alene, fik mig og Ida noget kvalitets tid. Kun os 2. Det var super hyggeligt. Hun var en rigtig nussetrold, og puslede mig hele tiden i hovedet.
Hun har forresten fået en lille sommervom, så nu er hun blevet en rigtig klump.

Jeg elsker det store dyr mere end noget andet. Det kan simpelthen ikke beskrives. Disse dage hvor vi bare har det så hyggeligt og godt sammen får en til at glemme alt ondt! Og ikke mindst alt der er ligegyldigt! Det er helt fantastisk! Og den eneste der kan gå mig til at glemme alt, er Ida.. Hun er mere end bare en hest, hun er helt speciel!

1 kommentar: