søndag den 9. juni 2013

7/6 det er så sindssygt varmt

Der var virkeligt varmt i dag, og det fejrede mig og Ida med at ride dressur på udendørsbanen.

Vi fik striglet ret grundigt, men hun var desværre ikke særlig beskidt, så det var ikke sådan vildt lang tid. Jeg fik dog en hel masse støv ud sf hendes pels, som havde ligget og gemt sig nede ved huden.
Det var bare super hyggeligt... Og altså Ida er bare verdens bedste.

Da vi kom op på banen var hun igen sådan vildt dygtig. Hun gik bare så flot.

Hun brugte ryggen super godt hele tiden
Hun gik til bidet efter ca. 10 min. Hun er også begyndt at gå rigtig flot på det nye bid.
Hun havde en god fremaddrift, men uden at løbe
Hun løb kun en gang fordi hun ville i galop. Og hun skød ikke skulderen
Hun var helt fantastisk i galoppen på alle måder. Hun har en skøn galop når hun ikke løber så hurtigt.

Ej hun var bare fantastisk! Og det bedste er, at det ikke er noget der tilfældigvis sker en gang. Hun går jo sådan her altid nu :)

Hun havde svedt rigtig meget, så en del sf sveden vaskede jeg af med en våd svamp og lod hende tøre. Det var vidst utrolig dejligt for hende.

5 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt! Ville ønske jeg havde min egen hest.. :)

    http://niendemaj.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Åh hvor fedt at høre, at hun er så dejligt :) Rider desværre meget sjældent, højst en gang om året, når jeg er hos min veninde. Men det er skønt at ride! :D


    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt, synes din blog er så spændende at læse! :)

    SvarSlet