onsdag den 12. juni 2013

11/6 nyt design på bloggen

Som i måske kan se, har bloggen fået et nyt design :D hvad synes i om det? Ved ikke helt selv om jeg kan lide det... Men jeg synes der skulle laves lidt om, så sådan her blev det.
Desuden SKAL jeg altså prøve at få nogle flere billeder herind, det bliver simpelthen for kedeligt ellers.



Jeg havde en super god dag med Ida. Vi fik redet lidt dressur, men det var meget som de sidste mange gange, så det vil jeg ikke fortælle mere om. Dog vil jeg lige fortælle om den lille tur vi var på bagefter.

Vi red nemlig ud i den lille forreste del af skoven, hvor jeg godt må ride alene. Her var Ida sød og rolig, som altid. Vi så dog dette lille rådyr der stod frit fremme få meter væk fra os. Vi stod og så lidt på det, og så sagde jeg til det, at det var vigtigt at den fandt sin flok. Vi red en lille runde og da vi kom tilbage, stod den der stadig. Den var slet ikke bange for os, og det er virkelig en af de mange fede ting ved at ride. De "vilde" dyr såsom rådyr, dådyr og generelt bare hjorte er ikke rigtig bange for en. 

Det var et sødt dyr :)


3 kommentarer: