søndag den 31. marts 2013

Påskedagene

Jeg har lavet rigtig mange ting her de seneste dage, så derfor har jeg ikke haft tid til, at skrive.
I de næste indlæg, vil jeg fortælle lidt om hvad vi har lavet.

Nå jeg har fundet ud af, at Ida har startet en LB med en tidligere rytter. Det er alligevel ret sejt :)
Godt nok var det på hjemmebane til et træningsstævne, men en LB er jo en LB uanset hvad.
De var vidst blevet disket, men det havde været rene rytterfejl.

Dette lægger lidt op til, at jeg meget gerne vile vide noget mere om min lille pony.
Jeg kender lidt til hendes tid, men ikke ret meget af hendes år som rideskole hest. Hun er jo blevet lånt ud hver vinter til rideskoler, og sidste år til mig. Jeg ved slet ikke nok om hende, men jeg synes nu, der kommer mere og mere frem

Desuden har jeg nogle specialindlæg (lad os kalde dem det), som jeg gerne vil skrive. Det er blandt andet noget om mit fravalg af DRF, noget om livet som hyggerytter, og sådan nogen ting. Jeg regner med, at jeg vil prøve på, at jeg ca. 1-2 gange om måneden vil lave et såkaldt specialindlæg :D

2 kommentarer: