onsdag den 13. marts 2013

13/3 grandprix dressur

Ida var bare rigtig fin i dressuren i dag.
Jeg startede med, at strigle hende. Det var rigtig hyggeligt.
Vi tog ind i hallen. Jeg startede med, at varme hende op, samt løsgøre hende lidt. Hun var lidt langsom i skridten.
Jeg lavede en parade, og prøvede hende for sjov, at få hende til, at lave en tilbagetrædning. Det gjorde hun! Det var så fedt.
Vi satte i travm og her havde hun en rigtig god fremaddrift. Hun var dog ikke så stabil på biddet, men det var okay. Det kom dog senere, så hun blev rigtig fin. Jeg sad selv rigtig godt, og lænede mig ikke sådan fremad. Vi øvede tilbagtrædning igen, og der var hun også bare rigtig dygtig.
Da vi skule i galop, kom hun i en rigtig flot galop. Vi kunne lave meget små volter osv.
Der skulle dog nogle heste ud af hallen, så hun var alene. Hun flippede lidt ud, da hun ikke bryder sog om, at blive forladt..
Jeg fik hende dog til, at falde til ro. Og vi fik igen en rigtig god galop. Her lavede vi vores første helt rigtige changement, skifte galop, helt uden, at hun gik ned i trav imellem :)
Det er heg bare så stolt af.
Vi skridtede af på en hyggelig tur uden for omkring hallen og op af grusvejen, kun os to.

Jeg var ret hurtig til, at strigle hende af, da der blev fodret, og det ville hun gerne være med til :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar