fredag den 8. marts 2013

8/3 Herning

Er lige hjemvendt lyksalig og noget fattigere fra Herning.
Hele dagen startede i morges klokken 6:30 da jeg ikke kunne sove længere. Klokken 7:50 kom nogle af de andre og hentede mig. Klokken 8:00 spiste hele ponyklubben morgenmad, og da klokken slog 8:30 tog vi afsted. Alle 6 piger og 2 forældre i to forskellige biler.
Vi havde en rigtig hyggelig tur derned, snakkede om hvad der var meget vigtigt at vi købte osv.

Vi ankom til MCH klokken 9:45 og vi skyndte os ind i hallerne. Proppet med tanker om kommende køb. Vi startede det hele ud med diverse konkurrencer ved indgangen. Vi havde lidt svært ved at finde de rigtige haller. Men  da vi først kom ind, var det første vi så en RBH butik! Jeg elsker seriøst RBH's underlag, og det var vidst lidt bestemt at jeg skulle have et mere.
Vi kiggede os lidt mere rundt, og vi fandt rigtig mange fede ting. Der var ret mange gode tilbud, men det sjoveste var næsten med RBH underlaget.
Jeg var lige ved at købe et til normalprisen 499,-, men var alligevel lidt betænksom omkring det, da det jo er mange penge. Jeg gik 3-5 skridt videre, og foran var det der. Det samme underlag, men til kun 350,-. Der slog jeg til! og kom hjem med et til underlag :P
Resten af de ting jeg købte kommer lidt længere nede.

Vi fik os noget mad, og noget slik/kage (hvad det nu hedder), vi var inde at se stalde og opvarmningshallen. Vi tog også ind, og så noget stilspring og gangartsklasse.

Det var bare en vildt god tur, åååh så mange ting, og så meget sjov. Vi havde det virkelig hyggeligt :D
Men jeg følte jeg fik købt sådan okay :) Fik da brugt mange penge, men havde stadig nogen tilbage :D

Vi kom hjem lidt over 6 igen, og jeg fik muget ud. Jeg nåede også lige at hygge med Ida en lille time, jeg prøvede også lige tingene osv. Det passede sådan set fint, men den grime jeg fik købt var altså lidt smal nederst.

Jeg så forresten Tina Lund hvilket jeg synes var sejt. Men det synes de andre ikke... ikke fordi jeg er fan af hende eller noget, men hun er da kendt :P

Alt udstyret samlet 

Min vildt seje vest, som jeg var lidt i tvivl om jeg skulle have, men jeg er vildt glad for den :D

Igen, vesten. Der er broderet Maja og Ida bagpå
Forskellige blade, foldere, plakater osv.

Min nye grime, passer til hendes vinterdækken. 

To nye træktove

Jaaa.... et hvidt underlag, det er så her man spørger hvorfor jeg købte det. Det var altså meget billigt, og nå jeg siger billigt mener jeg 30 kroner. Kunne simpelthen ikke lade være.. Desuden har jeg gerne villet have et hvidt underlag, hvis jeg nu skulle fremvise et eller andet... og så slog jeg til, fordi helt ærligt, 30 kroner?! Det er dog et ret underligt underlag, der er sådan noget plys indeni. 

Ville gerne lige have en ekstra hovrenser, så købte en ekstra hovrenser :P

Uuh se det er fedt :) En elastikgjord, det vat nok det jeg helst ville have fra start af. Jeg vil nemlig bruge den sammen med et tykt underlag/lammepad... på den måde vil det fungere ligesom et ridepad (det er vildt smart)... Jeg tænker, at jeg kan lære, at galopere uden sadel ved først at lære det med underlag :D

Her er det så, mit elskede nye underlag :) Det er så flot!! Farven på billedet er en smule misvisende :P



4 kommentarer:

  1. omg! Tina Lund! Hende vil jeg vildt gerne møde, altså halli hallo!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er åbentbart ikke sejt at møde kendtehestemennesker, men det var det altså?! Altså helt ærligt, hun gik ind i mig!

      Slet
  2. Hej Maja. :-)
    Hvad er mærket på din vest?
    Synes nemlig den er hammer fed! :-)
    Var nemlig selv til Herning, men kunne ikke finde den stand, tilsidst... :-(
    KH Amalie. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg tror ikke det er et bestemt mærke :P

    Men tusind tak
    Ærgerligt at du ikke kunne finde standen

    SvarSlet