lørdag den 16. marts 2013

16/3 Med til stævne

Jeg var med til stævne igen, og det gik forresten helt vildt godt for Ida og Hope som red:D

Nå men da vi kom tilbage til stalden, var klokken blevet ca. 2 og efter at have ordnet alle de sædvanlige ting, samt have snakket ret meget med de andre, var klokken blevet 3 da jeg så stod med Ida.

Hun var ikke øm efter smed i går, så det er bare helt vildt fantastisk!!! Så glad :)
Vi hyggede lidt i stalden, og Anemargrethe tog et par billeder af os.. Hun var vildt sød, for hun havde stadig slikmule efter i går (efter at have spist sliksten under smedningen). Hun stod og slikkede på min hånd.
Jeg fik renset hele kroppen og det hvide på hendes ben, blev meget hvidt... ikke sådan beige som før :p
Jeg fik striglet rigtig grundigt, der hvor jeg normalt ikke lige kommer :P
Desuden fik jeg vasket hendes hove, og de er simpelthen bare blevet så fine.
Hun fik lov til, at rulle sig en gang inde i hallen, og bagefter tog jeg lige støvet fra hallen (der nu har sat sig i hendes pels) væk med en strigletur.

Da der var begyndt at sne ret kraftigt, kom hun bare ind i boksen igen klokken 16:30..
Idas boks :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar