søndag den 31. marts 2013

29/3 Aftentur

Jeg og Mathilde havde aftalt at skulle sove ude på gården, så derfor kom vi op med alle vores ting, og ret sent, da vi jo havde hele dagen.
Jeg tog hende dog lidt tidligere ind end vi lige havde aftalt, og det var klokken 5. Jeg havde egentlig besluttet at vi skulle ride lidt dressur. Jeg kunne dog mærke på os begge, at vi var lidt trætte. Desuden følte jeg, at hendes ene hov var lidt varm, hun var dog ikke på noget måde halt. Hun var faktisk rigtig fremadgående, men jeg besluttede, at vi skulle tage det lidt med ro.
Efter vi havde striglet, som simpelthen bare var så hyggeligt. Hun var bare så sjov, og jeg grinede helt vildt! Vi gik ind i hallen, og skridtede lidt. Vi tog også en lille smule trav, men for helt løse tøjler. Jeg øvede lidt, at hun skulle tage længere skridt, og jeg synes det hjalp lidt. Vi snakkede ret meget sammen, så det var bare rigtig hyggeligt :)
Jeg striglede lidt igen bagefter, og så kom hun ind i boksen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar