fredag den 2. august 2013

2/7 Den første sommer med Ida

Som I måske ved, så er dette den første sommer med Ida. Førhen, da jeg lånte hende, skulle hun jo hver sommer ned til hendes gamle ejer, og gå for vogn nede hos ham.
Men i år, er det slut, og jeg er overlykkelig for, at hun nu er rigtig min. Desuden er jeg så glad for, at have oplevet alle sommerens gode sider sammen med den bedste Ida. Kattekillinger, hedebølger, sommergræs og meget mere.

Jeg har tænkt hele sommeren, at jeg ville lave en video, en sommervideo. Og da det blev så godt et vejr i dag, snuppede jeg hurtig min iPad med i stalden, som er overraskende god til at filme. 
I min video har jeg forsøgt, at fremhæve sommeren, og jeg håber i kan se det. Forresten har jeg fået et nyt redigering program til min iPad, så synes i hvert fald selv, at mine videoer bliver en del bedre.
Jeg tænkte, at jeg ville lave et indlæg uden at skrive noget om hvad vi lavede og sådan, da jeg synes videoen beskriver det ret godt...

Så håber i vil se den, og ikke mindst nyde den.


1 kommentar: