onsdag den 28. august 2013

27/8 om aftenen bliver alting hyggeligere

Jeg elsket de her aftener ved Ida, som i dag, hvor jeg kom sent ud til hende, da jeg havde sent fri fra skole.

Mathilde var igang med at ride, men ellers var der ingen. Desuden var skyggerne blevet lange, og der var bare så flot! Der er bare så varmt for tiden, hvilket bare gør det endnu bedre. Det føles på mange måder som om det er sommerferie.

Jeg startede med at hente Ida. Også selvom jeg overvejede om vi skulle strigle udenfor, så blev det nu inde i stalden. Det var stadigvæk super hyggeligt, og Ida var sød at have med at gøre.
Bagefter red vi ud i den forreste del af skoven. Her nåede vi ikke at ride længe, da Mathilde også kom ud i skoven.
Så jeg spurgte hende, om vi ikke skulle ride en rigtig tur sammen. Vi red en rigtig god tur ude i skoven, som vi egentligt ikke rider så tit. Men den er rolig, hyggelig, og så kan man ride en okay lang tur, uden at komme ud på vejen. Vi snakkede utrolig meget. Specielt om vores nye skoler, og ikke mindst om vores fantastiske heste, som er vores hyppigste samtaleemne.
Det var en hyggelig og ikke mindst flot tur i skoven. Ligesom en rigtig aftentur skal være.
Da vi kom tilbage efter vores lille skridttur, fik vi striglet lidt igen. Dog ikke så lang tid, da Mathilde tog Maurita ud på folden, og så ville jeg ikke lade Ida stå. Så de kom begge ud på folden. Efter en suveræn tur.
 
"Tak for, at gøre en smuk dag endnu smukkere"

1 kommentar:

  1. http://turquoise-and-caicos.blogspot.dk/ Elsker selv heste/ponyer fjordheste er også et dejligt venligt væsen! Har selv redet i 10 år. Vil du følges? <3

    SvarSlet