torsdag den 15. august 2013

13/8 enden på noget, starten på noget andet

Som i måske har læst jer frem til, er jeg begyndt på gymnasiet (14/8).
Derfor har mine tanker ikke lige været på, at opdatere bloggen. Men nu bliver det altså. Jeg skriver dette indlæg, som var det den 13/8, som jo er en speciel dato (nogen der husker hvorfor?)

Jeg er forresten begyndt på Aarhus katedralskole
                         
Skolen bliver i daglig tale kaldt katten. Derfor lagde jeg dette billede ud på instagram "gymnasiet er nu rimelig cool". Billedet er af mig og min dejlige kat.

Hvad angår dagen med Ida, var det simpelthen så hyggeligt! Det var jo et år siden jeg købte hende, og desuden var det den sidste dag i min ferie. Så vi fejrede både en fantastisk sommerferie, samt et fantastisk år. Desuden fejrede vi endnu engang, at jeg fik lov til at købe hende. Det helt fantastiske gule dyr! 
Vi brugte meget lang tid i stalden. Hun fik en gave, som jeg havde købt for noget tid siden. En pose med nogle meget dyre godbidder. De skulle være meget sunde, og de lugtede da også meget godt. Men de var fra blue hors, så jeg formoder, at det er det man betaler prisen for. Hun kunne rigtig godt lide dem, men hun kan lide altid! Jeg smagte dem også, og jeg må indrømme at de var gode.

Vi havde det super hyggeligt sammen. Jeg fik fortalt hende alt jeg kunne om gymnasiet. Jeg tror hun snes det var spændende at høre om min linje. Jeg fortalte hende også, at hun altid ville være førsteprioritet, men nogle dage ville nok blive lidt pressede med tid.

Da vi havde striglet og snakket, tog jeg trense på hende, og så gik vi ind i hallen for, at ride lidt.
Vi red uden sadel, men hun brugte benene super alligevel. Jeg synes det gik super godt, en vi havde dog lidt problemer på den ene volte. Hun ville ikke rigtig forbi porten i det ene hjørne, så det meste af tiden blev brugt på, at træne hende i at gå forbi der. Til sidst gik hun, som sædvanlig, forbi uden problemer. 
På den gode volte gik det også vildt godt.
Jeg arbejdede ikke så meget med hende, da vi skulle have det super hyggeligt. Dog gik hun stadigvæk super flot, og gik da ofte til bidet.

Da vi skridtede af, blev jeg ret rørt over hvor fantastisk hun er, det sker faktisk tit, men hun er jo bare så god!

Vi striglede igen, og det var igen vildt hyggeligt.

Så kom hun ud på folden og jeg sagde farvel til hende.

"Tusind tak for et uforglemmeligt år, tusind tak for, at du ville være min, tusind tak for den bedste sommerferie nogensinde"



2 kommentarer: